Известие

Collapse
No announcement yet.

Чека мига

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чека мига

    Колата е Алфа 156 1.6 (120к.с.) Здравейте сутринта почна да мига чека и колата почна да работи лошо , губи се някой цилиндър. Загасих я изчаках малко и запалих сега вече чека само свети ( така си от отдавана - темперетурен датчик ) и колата работи но няма тая мощност дето имаше . Колата е с газ . Едно и също е и на газ и на бензин. Дайте някакви съвети. Не съм виждал до сега чек да мига .
    Обороти му е майката...

  • #2
    Първоначално публикувано от ivoshaklev Покажи съобщение
    Колата е Алфа 156 1.6 (120к.с.) Здравейте сутринта почна да мига чека и колата почна да работи лошо , губи се някой цилиндър. Загасих я изчаках малко и запалих сега вече чека само свети ( така си от отдавана - темперетурен датчик ) и колата работи но няма тая мощност дето имаше . Колата е с газ . Едно и също е и на газ и на бензин. Дайте някакви съвети. Не съм виждал до сега чек да мига .
    Пише се чекЪТ мига и в този случай обикновено се прави диагностика

    Comment


    • #3
      диагностиката













      Кой е този О2 сензор . Който знае да помага .
      Обороти му е майката...

      Comment


      • #4
        Първата от двете лабмда сонди преди катализатора. Няма отопление, следователно - няма как да работи. Трябва да се провери дали това е действително или има лоша връзка до компютъра.

        Съпротивлението между белите и проводници трябва да е около 5 - 6 Ома.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Благодаря !
          Обороти му е майката...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Първата от двете лабмда сонди преди катализатора. Няма отопление, следователно - няма как да работи. Трябва да се провери дали това е действително или има лоша връзка до компютъра.

            Съпротивлението между белите и проводници трябва да е около 5 - 6 Ома.
            Няма как да работи добре докато не загрее от изгорелите газове

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Няма как да работи добре докато не загрее от изгорелите газове
              Да кажем, че заради изгорелите газове, сондата загрява по-бързо.

              Отрежи и отоплението и я чакай да загрее от газовете


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Да кажем, че заради изгорелите газове, сондата загрява по-бързо.

                Отрежи и отоплението и я чакай да загрее от газовете
                Да кажем да включиш един волтметър и да видиш колко време имаш напрежение за отопление

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Да кажем да включиш един волтметър и да видиш колко време имаш напрежение за отопление
                  Не съм казал, че отоплението на сондата е включено постоянно.
                  То се комутира динамично от ECU - посредством ШИМ за да се държи сондата в нормалния и температурен режим. Това се случва и когато моторът е напълно загрял, поради простата причина, че температурата на изгорелите газове не е достатъчно висока за целта.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Не съм казал, че отоплението на сондата е включено постоянно.
                    То се комутира динамично от ECU - посредством ШИМ за да се държи сондата в нормалния и температурен режим. Това се случва и когато моторът е напълно загрял, поради простата причина, че температурата на изгорелите газове не е достатъчно висока за целта.
                    И как ЕКУ-то разбира, че сондата е сдудена. И изгорелите газове с каква температура са, а сондата при каква започва да бачка

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                      И как ЕКУ-то разбира, че сондата е сдудена. И изгорелите газове с каква температура са, а сондата при каква започва да бачка
                      ECU - то контролира температурата на сондата, като следи тока през нагревателя и (съпротивлението му). Колкото по-малък ток при едно и също захранващо напрежение - толкова по-висока температура. Минималната температура при която сондата работи е 360 гр. C.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment

                      Working...
                      X